IPnett Call Center Systems

Intelligent kundkommunikation

  • Marknadsledande Contact Center-lösningar
  • Flerkanalig kundhantering; röst, text, chatt, video och sociala medier
  • Bra valmöjligheter för inspelning, rapportering och statistik

NetNordic erbjuder marknadsledande Contact Center-lösningar som kan hjälpa er professionalisera och förbättra sättet ni möter era kunder. Våra lösningar inkluderar lösningar för telefon, e-post, SMS, chatt, video och sociala medier. Kundhanteringssystemet uppfyller alla nya krav som kunder och anställda har angående flerkanalskommunikation.

Våra Contact Center-lösningar ger även intelligent samtalsrouting, valmöjligheter för inspelning samt insamling av information och statistik för användning i er affärsplan. NetNordic skräddarsyr lösningar till företagsspecifika behov och utformar Contact Center-applikationer.

VILL DU HA MER INFORMATION?

Fyll i dina uppgifter:

Ditt namn (obligatoriskt):

Din e-mail (obligatoriskt):

Ämne:

Ditt meddelande:


Se mer kommunikationslösningar
  • IPnett Collaboration of Communication Solutions

    Collaboration

    NetNordic designar skräddarsydda samarbetsplattformar anpassade för att förenkla kunskapshantering, informationsdelning och förbättra effektiviteten av samarbete.

  • IPnett Telephony Solutions

    Telephony

    IP-telefoni och telekommunikationer. Integrerade lösningar med er befintliga kommunikationsplattform.

  • Video Conference Solutions

    Flexibla och mobila videokonferenser. Ta ert möte där du är.

  • IPnett Call Center Systems

    Contact Center

    Intelligent kundkommunikation – röst, text, chatt, video och sociala medier.